top of page

מה עדיף: חווית נהג מרוצים ליום אחד או קורס נהיגת מרוצים מקצועי

למי זה מתאים? מה ההבדלים בין קורס נהיגת מרוצים לחווית נהג מרוצים ליום אחד? כמה זה בכלל עולה? יש הבדלים משמעותיים בין חווית נהיגה ספורטיבית כמו נהג מרוצים ליום אחד לבין קורס נהיגת מרוצים - בעלויות, במשך זמן הפעילות, עומק התכנים, התרגול והטכניקות והכי חשוב...למי זה בכלל מתאים ובמה עדיף לבחור? כל התשובות כאן!

נהג מרוצים ליום אחד או קורס נהיגת מרוצים מקצועי

מה זה חווית נהג מרוצים ליום אחד?

חווית נהג מרוצים ליום אחד היא חווית ספורט מוטורי שלרוב נרכשת כמתנה בין בני זוג, משפחה וחברים כמתנה ליום הולדת, יום נישואין או סתם כדי לפנק מישהו או מישהי אוהבים במיוחד גם בלי סיבה מיוחדת.


נהג מרוצים ליום אחד היא פעילות מטריפה, מרגשת וכל כך מקורית, שאנשים לא מפסיקים לדבר עליה כמתנה או חוויה חד פעמית. המטרה שלה היא להעניק טעימה ולחוות את עולם המרוצים, להרגיש איך זה לנהוג ברכב מרוץ מהיר על מסלול מרוצים אמיתי ללא הגבלת מהירות, לצד מדריך שהוא גם נהג מרוצים מקצועי והכל בצורה קלילה, חוויתית ומהנה מאוד. אי אפשר שלא להתרגש מדבר כזה.


מה זה קורס נהיגת מרוצים?

קורס נהיגת מרוצים הוא קורס מקצועי לכל דבר שכולל לרוב כמה מפגשים כשהמטרה בו היא להפוך כל נהג או נהגת לנהגי מרוצים מנוסים בתוך כמה מפגשים. קורס נהיגת מרוצים לרוב נרכש ע"י המשתתף עצמו מתוך חיבה ואהבה לעולם הנהיגה והרכבים.

בקורס כזה, לומדים את כל הטכניקות והשיטות של עולם נהיגת המרוצים, בדגש על דיוק והבנת התאוריה לצד יישום בפועל. מדובר בתכנים מעמיקים שדורשים תרגול רב ולא מעט סבלנות כדי להגיע לרמת ביצוע טובה.

למי מתאים קורס נהיגת מרוצים ולמי חווית נהג מרוצים ליום אחד?

קורס נהיגת מרוצים לא מתאים לכל אחד בעוד נהג מרוצים ליום אחד או חווית נהיגה ספורטיבית הן פעילויות שמתאימות לכל אחד ואחת, זה אפילו לא משנה אם מדובר באנשים שאוהבים נהיגה, רכבים וספורט מוטורי או לא. רגע, עכשיו נסביר...

כלל האצבע שלנו במקרה הזה הוא פשוט - אם מדובר ברכישת מתנה, לרוב עדיף לכוון לחווית נהג מרוצים ליום אחד. אם מדובר בחולה נהיגה ורכב שרוצה להתמקצע וללמוד את עולם נהיגת המרוצים, עדיף לכוון לקורס נהיגת מרוצים ולא לחווית נהג מרוצים ליום אחד.



ההבדלים ברמת התכנים וההדרכה

קיימים הבדלים משמעותיים ברמת התכנים בין חווית נהג מרוצים ליום אחד לבין קורס נהיגת מרוצים. התכנים בחווית נהג מרוצים ליום אחד הם קלילים, מעניינים, מהנים ויחסית פשוטים ליישום עבור כל אדם, בין אם הוא מנוסה או לא. לעומת זאת, בקורס נהיגת מרוצים מקצועי, התכנים, ההדרכה והרזולוציה אליה נכנסים (גם ברמת היישום) היא שונה לחלוטין ודורשת מהמשתתפים תשומת לב מלאה, סבלנות והמון תרגול.


הדרכה קלילה ומהנה תוך כדי תנועה - נהג מרוצים ליום אחד

ההדרכה, התכנים והחלק התיאורטי של נהיגת מרוצים בחווית נהג מרוצים ליום אחד לרוב מועברים על ידי צוות ההדרכה תוך כדי תנועה. זאת אומרת שאין שיעורים ארוכים בכיתה אלא יותר זמן נהיגה ומתן טיפים ודגשים ממש תוך כדי הנהיגה על מסלול המרוצים וכמובן שבהפסקות בין לבין. הדגש של צוות ההדרכה במקרה הזה הוא להפוך את החלק התיאורטי לכמה שיותר קליל וזורם כדי לא להעביר תחושה של קורס נהיגה מונעת למשתתפים.


הדרכה מעמיקה בכיתה, תרגול וחוזר חלילה - קורס נהיגת מרוצים מקצועי

בקורס נהיגת מרוצים יש יותר זמן של תיאוריה בכיתה. המטרה היא להיכנס לעומק הדברים בצורה המקצועית ביותר ולאחר מכן לתרגל את הדברים על מסלול מרוצים תוך כדי קבלת פידבקים מצוות ההדרכה עד לביצוע מדויק ורמת יישום גבוהה. לאחר מכן, חוזרים לכיתה לשיעורים נוספים, חוזרים ליישם במסלול המרוצים, מקבלים פידבקים וחוזר חלילה. הדגש פה הוא על רמה מקצועית גבוהה, הבנה עמוקה של הדברים ויישום מושלם דבר שמשפיע באופן טבעי על "הקלילות" של הקורס.


ההבדלים במחירים בין נהג מרוצים ליום אחד לקורס נהיגת מרוצים

קיימים הבדלים משמעותיים במחירים ובעלויות בין קורס נהיגת מרוצים לחווית נהג מרוצים ליום אחד. עלות של חוויה היא החל מ-1,150 ש"ח לחבילה בסיסית ועד איזור ה-3,000 ש"ח לחבילה זוגית עם המון זמן נהיגה, בעוד העלות של קורס נהיגת מרוצים הוא החל מ-3,000 ש"ח לקורס בסיסי, ועד 17,000 ש"ח לקורס מתקדם הכולל כמה וכמה מפגשים במסלולי המרוצים עם שעות על גבי שעות של נהיגה, זמן מסלול ותרגילים שונים.


למידע נוסף על העלויות של חווית נהג מרוצים ליום אחד:



bottom of page