top of page

נהג מרוצים ליום אחד: איך לבחור איך החבילה המתאימה ביותר

במקרה של מתנה יום הולדת, יום נישואין, קידום בעבודה או כל אירוע משמח אחר, גם חבילה בסיסית של נהג מרוצים ליום אחד (2 מקצי נהיגה או 10 סיבובים, לצורך העניין) "תעשה את העבודה" אבל חשוב לקחת בחשבון שמדובר בטעימה של ממש. זה די פשוט, בחווית נהג מרוצים ליום אחד, ככל שנוהגים יותר, מתנסים יותר, צוברים יותר ניסיון וביטחון ברכב, במסלול המרוצים ובטכניקות הנהיגה, כך גם נהנים יותר ובצורה משמעותית.

אז באיזו חבילה כדאי לבחור?

ההמלצה שלנו היא שאם כבר עושים משהו כזה, משקיעים ומפנים את הזמן הדרוש, אז כדאי לכוון קצת מעל חבילות הבסיס שמציעות החברות השונות (מדובר בתוספת של כמה מאות שקלים) כדי לקבל תמורה גבוהה פי כמה מהסיבות שציינו קודם.


ככל שנוהגים יותר (עד גבול מסוים, כמובן) כך נהנים יותר מחווית נהג מרוצים ליום אחד. נהיגה על מסלול מרוצים היא נהיגה שונה לחלוטין מנהיגה בכביש וכדי להסתגל ולהצליח לנהוג מהר ולנצל את יכולות רכב המרוץ על מסלול המרוצים צריך קצת יותר מ-10 סיבובים או 2 מקצי נהיגה.


התאמת חבילת נהג מרוצים ליום אחד למקבל המתנה

2 מקצי נהיגה במסלול מרוצים

חבילה טעימה שתשאיר טעם של עוד. מתאימה בעיקר למקרים בהם יש תקרת תקציב ועדיין רוצים להעניק מתנה חוויתית, שונה ומהנה במיוחד. זה קצר, אבל עדיין מאוד מהנה.


4 מקצי נהיגה במסלול מרוצים

חבילה נהדרת שהיא לא מעט מדי אבל בוודאות לא יותר מדי. לרוב, מדובר בחבילה שהיא פשוט "בול". מדובר בפי 2 נהיגה מאשר בחבילה הבסיסית וזה מצד אחד מספיק זמן כדי "להיכנס לעניינים", לצבור ביטחון ולהגביר קצב בצורה משמעותית (וכך גם לשפר את החוויה הכללית וההנאה) ומצד שני לא מעמיסה יותר מדי או מעייפת. מדובר בבחירה של רוב האנשים שרוכשים חווית נהג מרוצים ליום אחד.


6 מקצי נהיגה במסלול מרוצים

חבילה מפוצצת בנהיגה ובעיקר מתאימה לאנשים שהם חובבי רכב ונהיגה. אנשים שהם חובבי נהיגה ימצאו את החבילה הזאת מאתגרת, מהנה ומלאה באדרנלין ולא יתעייפו מכמות הנהיגה על המסלול, לעומת זאת, אנשים שנהיגה ורכבי ספורט ממש לא מדברים אליהם ימצאו אותה מעייפת בסופו של דבר (ולכן עדיף לבחור ב-4 מקצים במקרה הזה).


8 מקצי נהיגה במסלול מרוצים

חבילה שיכולה מאוד להתאים לחולי נהיגה ורכב קיצוניים שחיים, נושמים וחולמים נהיגה ומסלולי מרוצים. מדובר בכמות גדולה מאוד של נהיגה על המסלול ולכן גם החבילה הזאת יכולה מאוד להתאים כפעילות זוגית או קבוצתית ולאו דווקא לאדם בודד.


bottom of page