top of page

נהג מרוצים ליום אחד: השוואת מחירים בין החברות השונות

כמו בהרבה מוצרים ושירותים אחרים, גם במקרה של נהג מרוצים ליום אחד או חווית נהיגה ספורטיבית לא תמיד כדאי לבחור את הזול ביותר. צריך להבין שנהיגת מרוצים היא עסק יקר להחריד, לא רק ללקוחות, אלא גם לחברות בתחום שצריכות לרכוש רכבים יקרים "שקורעים להם את הצורה" במסלול המרוצים ולכן עלויות התחזוקה היא גבוהה מאוד ועל בסיס יומי , ביטוחים שונים ומיוחדים (שוב, יקר...מאוד), עלות שכירות למסלול מרוצים (לא נעים לכתוב, אבל גם זה...יקר מאוד), שכר למדריכים (הטובים מקבלים שכר של מתכנתים) ועוד המון הוצאות שונות ומשונות שלא תמיד צפויות.


בשורה התחתונה אם זה זול מדי כנראה שחוסכים במשהו וכנראה שזה במשהו משמעותי - ביטוח, רכבים, תחזוקה, מסלול, מדריכים וכו' ולכן למרות שמאוד מפתה לבחור בזול ולהרגיש שדפקנו את המערכת, במקרה הזה, כמו במקרים רבים אחרים, זה פשוט לא כדאי...


השוואת מחירים לפי סוגי חבילות של נהג מרוצים ליום אחד


השוואת מחירים לפי מקצי נהיגה במקרה של מקצי נהיגה, החבילה הבסיסית ביותר היא חבילה של 2 מקצי נהיגה (בכל החברות שבדקנו) והמחיר הוא החל מ-1,150 ש"ח. הצלחנו למצוא חבילות זולות יותר, אך בחברות לא מוכרות. שהתחלנו לשאול שאלות קשות, לא קיבלנו מענה ראוי - זהירות.

השוואת מחירים לפי סיבובי נהיגה

החבילה הבסיסית ביותר היא חבילה של 10 סיבובים והיא שוות ערך (בערך) לחבילה של 2 מקצי נהיגה. גם במקרה הזה, עלות החבילה היא החל מ-1,150 ש"ח בכל החברות הראויות שנבדקו בסקר השוק שביצענו.


השוואת מחירים לפי קילומטר

מצאנו רק חברה אחת שממשיכה לשווק חבילות נהיגה לפי ק"מ נהיגה במסלול מרוצים. החבילה הבסיסית, שהיא 20 ק"מ נהיגה, שוות ערך לכ-10 סיבובי נהיגה שהם בערך כ-2 מקצי נהיגה. גם במקרה הזה, המחיר לא שונה בהרבה מחבילות הסיבובים או המקצרים והתמחור שקיבלנו הוא 1,150 ש"ח ל-20 ק"מ (חבילת בסיס).


השוואת מחירים לפי זמן פעילות כולל

תמחור לפי זמן כולל הוא בלתי אפשרי להשוואה כי הוא תמחור מניפולטיבי ולא שקוף - כל עוד אין אפשרות לקבל התחייבות לכמות ק"מ, מקצים או סיבובים, לא ניתן לבצע שום השוואה בין חבילה של זמן כולל לחבילות האחרות ולכן אנחנו ממליצים להתרחק מחבילות כאלה.


איך לבחור חבילה מתאימה? איזו חבילה תתאים ולמי? למדריך להתאמת חבילה לחצו כאן.


מה חשוב לבדוק לפני הזמנת חבילת נהיגה במסלול מרוצים?

לפני הזמנת חבילת נהיגה של נהג מרוצים ליום אחד כדאי לבדוק 8 דברים משמעותיים כדי לוודא שאתם בידיים טובות: מדריכים (כולל ניסיון והכשרה), ביטוחים ובטיחות, מיקום מסלול המרוצים, סוגי רכבים, כמות וזמן נהיגה, פעילות קבוצתית או אישית ועוד - את צ'קליסט המלא כולל הסבר מפורט אפשר למצוא במדריך שלנו, לחצו כאן.


bottom of page