top of page

נהג מרוצים ליום אחד: במסלול מרוצים רשמי ומסודר בלבד

בישראל יש רק 3 מסלולי מרוצים רשמיים, חוקיים ומסודרים - מסלול מרוצים ערד, מסלול מרוצים מוטוסיטי/מסלול מרוצים באר שבע ומסלול מרוצים פצאל. אם במקרה חברה כלשהי ציינה מסלול מרוצים בהרי ירושלים, נס הרים, פתח תקווה, ראשון לציון או כל מקום אחר שהוא לא אחד מבין 3 המסלולים שמצוין פה - זה הזמן להיפרד ממנה יפה לשלום ולמצוא חברה אחרת, לא מדובר במסלול מרוצים אלא בתחליף כלשהו שלא דומה לדבר האמיתי מבחינת החוויה, האדרנלין וההנאה.

זהירות מחיקויים

לצערנו, שמענו לא מעט פעמים עד היום על לקוחות שקיבלו הבטחות שונות על מסלולי מרוצים שבפועל לא קיימים...ולמעשה גילו שמדובר בכביש ציבורי או במרגש חנייה נטוש שהפכו אותו "בכאילו" למסלול מרוצים. בבחירת חבילה לנהיגת מרוצים, כדאי מאוד לברר באיזה מסלול מרוצים מדובר ולוודא שאכן מדובר במסלול מרוצים מקצועי ולא בטריק שיווקי כלשהו או גרוע מזה.


איך בוחרים מסלול מרוצים לחווית נהג מרוצים ליום אחד?

לבחור מסלול מרוצים מתאים לחווית נהיגה ספורטיבית או נהג מרוצים ליום אחד זו משימה פשוטה, יחסית. קודם כל, ברמה המקצועית וברמת ההנאה, אין שום הבדל בין מסלולי המרוצים השונים, בטח ובטח שלא בפעם הראשונה - כך שחבל לשבור את הראש. יותר מכך, אף פעם לא ניתן לדעת מראש איזה מסלול מרוצים נהג או נהגת יעדיפו, הם בטוח ייהנו מכולם, אבל צריך לנסות את כל אחד ממסלולי המרוצים בארץ כדי לפתח "טעם אישי".


3 מסלולי המרוצים (באר שבע/מוטורסיטי, ערד ופצאל) מעולים. כולם נבנו בשנים האחרונות ולאחרונה גם עברו שיפוצים והרחבות שונות. לכן, אין סיבה להחליט על מסלול ספציפי כי זה לא באמת משנה לאופי הפעילות, ההנאה או החוויה. חברות שונות עובדות במסלולים שונים ויש חברות שעובדות בכל המסלולים במקביל ובו זמנית (נדיר), לכן, אם תאריך הפעילות חשוב וספציפי, אפשר לתאם לכל אחד ממסלולי המרוצים על בסיס מקום פנוי בחברות נהיגת המרוצים השונות שעומדות בסטנדרטיים המקובלים בשוק ואין שום סיבה להתעקש על מסלול מרוצים ספציפי.


bottom of page